vineri, 4 martie 2016

De ce eu? De cate ori v-ati pus aceasta intrebare: “De ce eu trebuie sa patesc asta?”… eu de multe ori in ultimii ani. Viata iti ofera momente colorate, zambesti si te bucuri din plin in fiecarLUPTAe zi de cei dragi. Insa primesti si momente in tonuri de gri… tristetea te saruta cu lacrimi reci si lupti ca sa vezi din nou soarele pe strada ta. Am trecut prin multe si am realizat ca fiecare lacrima de pe obrazul meu a facut loc zambetului… Am inteles de ce eu am fost mintita… ca sa invat sa fiu sincera stiind pe propria piele ce inseamna suferinta provocata de minciuna. Am inteles de ce eu am fost inselata de iubit… ca sa invat sa fiu fidela omului de langa mine stiind ce durere provoaca infidelitatea. Am inteles de ce eu am fost bolnava… ca sa invat sa apreciez sanatatea, sa nu mai fac excese si sa-mi bat joc de corpul meu. Am inteles de ce eu am avut probleme financiare… ca sa invat in zilele bune sa economisesc pentru zilele negre. Am inteles de ce eu am fost dezamagita de prieteni… ca sa invat cine imi sunt adevaratii prieteni si lor sa le acord timpul meu. Am inteles de ce eu am avut esecuri… ca sa invat sa lupt pentru ce imi doresc. Am inteles ca trebuie sa apreciez ce am si sa ma bucur de tot ce imi ofera viata. Sa admiram apusul si sa ne bucuram de culorile unei flori, sa iubim frumosul si sa stim sa ne ridicam de jos dupa fiecare cumpana. Acum stiu ca nu trebuie sa traiesc ca si cum mi se cuvine totul, ci trebuie sa muncesc pentru a obtine ce vreau si asa pot savura cu satisfactie ceea ce am obtinut. Acum stiu de ce eu am trecut prin multe incercari, pentru ca de fiecare data am reusit sa trec peste toate avand mereu zambetul pe fata. Stiu ca viata o sa-mi ofere multe lectii, o sa stau cuminte in banca mea si o sa invat sa trec cu brio fiecare examen si promit ca nu am sa uit sa zambesc… la naiba, o viata avem… hai sa o traim memorabil! Cu drag,

Niciun comentariu: